Loading...
2025-04-24
آوریل 24, 2025
آوریل 24, 2025

خدمات‌رسانی رضایت‌بخش بندر شهید حقانی به مسافران نوروز

ترابران آنلاین: بازرس سازمان بنادر و دریانوردی بندر شهید حقانی را نمونه‌ای از خدمات‌رسانی رضایت‌بخش در بزرگترین بندر مسافری کشور دانست.

به گزارش ترابران آنلاین، در صبح دوشنبه، چهارم فروردین، مصطفی کنگانی، بازرس ویژه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از آخرین وضعیت بندر شهید حقانی در بندرعباس و روند ارائه خدمات به گردشگران نوروزی بازدید کرد. وی در این بازدید تاکید کرد که بیش از ۸۰ درصد ترددهای مسافری کشور از بنادر مسافری استان هرمزگان انجام می‌شود.

خدمات‌رسانی رضایت‌بخش در بزرگترین بندر مسافری کشور

کنگانی با اشاره به شرایط مطلوب خدمات‌رسانی در بندر شهید حقانی، اظهار داشت:
«بر اساس بازدید انجام شده، ارائه خدمات در این بندر نه تنها رضایت‌بخش است بلکه از استانداردهای بالای اجرایی برخوردار می‌باشد.»
وی افزود که با وجود ازدیاد جمعیت و شلوغی قابل توجه در ایام نوروز، بندر شهید حقانی توانسته مهمانان از استان‌های مختلف کشور را به شکلی سازمان‌یافته و با توجه ویژه به تکریم گردشگران، پذیرایی نماید.

بازدید از بخش‌های مختلف عملیات بندر

در جریان این بازدید، بازرس ویژه مدیرعامل به بررسی روند صدور بلیط، اسکله‌های تخلیه و بارگیری مسافران، شناورهای مسافری و سایر بخش‌های مرتبط پرداخت. وی تاکید کرد که هماهنگی و ساماندهی این بخش‌ها نقشی کلیدی در ارتقای سطح خدمات‌رسانی و تضمین ایمنی گردشگران دارد.

اقدامات انجام‌شده در بندر شهید حقانی، گواهی بر تعهد مسئولان به بهبود مستمر خدمات بنادر و دریانوردی در کشور است؛ رویکردی که موجب افزایش رضایت گردشگران و تقویت جایگاه بنادر هرمزگان در ترددهای مسافری به شمار می‌رود.

مطالب مشابه