ترابران آنلاین: به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاعرسانی و امور بینالملل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، روز جمعه، اول فروردین ۱۴۰۴، هیئت بازرسی سازمان هواپیمایی کشوری با بازدید از ترمینالهای مسافری این فرودگاه، روند عملیات نوروزی و کیفیت خدماترسانی به مسافران را مورد ارزیابی قرار داد.
در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مرکز کنترل عملیات فرودگاهی (AOCC)، ترمینال شماره یک و ترمینال سلام مورد بازدید قرار گرفت. هیئت بازرسی ضمن بررسی برنامهریزی و فرآیند اعزام و پذیرش مسافران، میزان تأخیرات پروازی و نحوه خدماترسانی به پروازهای تأخیری را بر اساس شیوهنامه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری ارزیابی کرد.
مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با حضور در بخشهای مختلف ترمینال – از جمله سالن چکاین، ترانزیت و بردینگ – میزان ایستایی مسافران در گیتهای بازرسی، صفوف پذیرش بار و مسافر و همچنین کیفیت خدمات و تسهیلات نوروزی را مورد بررسی قرار دادند. علاوه بر این، موضوعات ایمنی و امنیتی و دسترسی مسافران به شیوهنامه حقوق مسافر از طریق مانیتورهای اطلاعرسانی پایش شد؛ نتیجه ارزیابی رضایتبخش اعلام گردید.
در ادامه بازدید، هیئت بازرسی در راستای کنترل فرآیند سفر از زمان خرید بلیط تا پایان سفر، با مسافرین نوروزی گفتوگو کرد تا از رعایت حقوق آنان اطمینان حاصل شود.
گفتنی است در این بازدید، معاون هوانوردی و امور بینالملل، مدیرکل دفتر مرکزی حراست، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکتها و مؤسسات هوانوردی و سرپرست روابط عمومی از اعضای هیئت بازرسی سازمان هواپیمایی کشوری حضور داشتند.